Ezgiyy Arkadaşlar bnm kalkınca gözlerim kararıyor tansiyon çok düşük öyle olan var mı yada önerisi olan?
Doga-Deniz Bende de durum böyle. Tansiyonum 7/4, 8/3 falan çıkıyor. Nabzımda 120 falan. Kansızlıkda çok etkiliyor beni. Doktor sık sık tuzlu ayran iç, hamilelikte olabilir böyle şeyler dedi.
Ezgiyy Doga-Deniz ben pekmez her sabah iki kaşık yerim ama kansizliktan değil sanırım kalkınca düşecek gibiyim bnde 7/4 /5 aylarını kaldır yukarı dedi işte tansiyon Yüksekliği daha kötüymüs inşallah bişey olmaz 16 haftabiki gebeyim