Kaidelerim kurallarım yok. Gerekirse veririm ilk oğlumda önce avent kullandım sonra bi lansinoh deneyelim dedik onu deneyince aventi bir daha almadı. Halbuki avent aldığında daha 2 kilo prematüreydi. Kendi keyiflerini kendileri belirliyorlar. Mecbur kalırsanız biberonda verirsiniz emzikte verirsiniz büyük konuşanlara bakmayın. Herşey kader kısmet. Başımıza ne gelir bilemeyiz. Tek derdimiz biberon vermek olsun 😁