Evet canım ondan kaynaklı bende çok acıdı kesik kesik nefes aldım bastirmaktan hamlaniyor ..gerçi ben sonra sezeryan olmak zorund kaldım.17saat çektim .ama Dr bastirmaktan kaynaklı olabileceğini söyledi.. zamanla geçti çok sürmedi.sizinde geçer inşallah.