Kızlar merhabalar, yurtdışında yaşıyorum ve yaz tatilinde ülkemize gelmeyi çok istiyoruz. Fakat düşündüğümüz tarihte ben 31. haftamda oluyorum dönüş zamanı ise 35.haftama girmiş olucam. Sizce risk alıyomuyum ? Doktorumun haberi var hamilelik süreci sorunsuz ilerlerse gidebilirsin dedi. Tecrübeleriniz varmı ? 👶🏻