Kızlar PAI 4G/5G
MTHFR c. 677C>T HEREREZİGOT
MTHFR c. 1298A>C HETEREZİGOT
KIZLAR 8 haftalık hamileyim coraspirin ve oksapar 0.4 lüt kullanıyordum ama kanama alanımdan dolayı coraspirin kesip sadece iğne ile devam ediyorum yeterli gelir mi kızlar iğnenin dozu sıkıntı yaşarmıyım bilgisi olan var mı doktor dozunu yükseltmedi de ben de az olur diye korkuyorum 😢