Hanımlar merhaba 23. Haftamda kanama yaşadım kasılmalarım başladı erken doğum tehliken olabilir dedi doktor o günden beri dikkat ediyorum kanamam bi daha olmadı ama dün geceden beri bebeğimi afedersiniz makatımda ve idrar torbasına baskı yapıyormuş gibi hissediyorum sanki hareket edince gaz çıkaracak idrarımı tutamayacak gibi hissediyorum normal mi lütfen birileri içimi ferahlatsın 😔