mavsnz38_ Kızlar bu biberon markasının hangisini aldınız numaraları varmış galiba hızlı yavaş akan link atarsanız
Taze-Anne28 mavsnz38_ bende avent yenidoğan aldım su koyup denedim gıdım gıdım damla akıyor bebeğin gerçekten çekmesi lazım sütü 👍🏿 Ben evde dursun diye aldım ama kullanmayı düşünmüyorum emmeyi iyice öğrenene kadar
Pyraz1992 mavsnz38_ ben büyük cam aldım canım ama üstündeki ucu 2 numara geldi arkadaşın dediği gibi 0+ yazanina bak uçlarını değiştirmen gerekiyomus bebeğin ayina göre
Mom080 Ben chicco aldım plastik 0+ başlık değişiyor ileride su içerken attığında kırılma ihtimali oluyor kendine zarar vermesin diye cam almadım