segoseco Doguma 2 haftam kaldı ama reflümden dolayı mide yanmam ekşimem var rennie de cok etkı etmez oldu surupta oyle varmı onercegnız bısey
Gamzeee89 segoseco ben talcid kullanıyorum canım çiğnemeli olanını 30 haftamdayım ve felaket yanma ekşime oluyo onu çipneyince rahatlıyorum
Zeyneptekin Benimde cok asiri oluyo dün esime jel seklinde migde jeli diye bisey aldirdim cok fayda etti yalniz ben almanyadayim aldigim jelin markasi dock herz rossman dan aliyorum orda varmi bilmiyorum ama can kurtaricim oldu