Tuubaa123 bende ense kalınlığı bormal çıktı ama ikili testte papp a ve beta hcg sonuçlarım normalin 25 katı yüksek çıktı.. doktorum fetal dna önerdi, aslında yaptırmayacaktım ama benim için tehlikeli sonuçları olabilirmiş o yüzden eşim çok ısrar etti.. haftaya belli olacak inşallah.. Rabbim cümlemize en hayırlısını nasip etsin inşallah.. ben şu an kendimi herşeye hazırladım sağlığımla alakalı ciddi bir sorun olmadıkça Rabbimin bana vereceği emanetin başımın üstünde yeri var.. hayırlısını dilemekten başka bir şey gelmez elimizden 🤷🏽♀️