Ebruseyda Artar mı sizce arttimi bilmiyorum ama sanki öyle geliyor gözüme yada incelediğim için mi farkettim bilmiyorum😀
Erceyl Ebruseyda evet canım benimde arttı ;))) sanırım artıyor ve ayak numaram 36.5 37 yedi şuan 37 38 oluyor ;))) göğüs te değişiyor
gamzelinaz Ebruseyda ah sormayın benim butün boynum küçük küçük benlerle doldu. Gecen telde konusurken elimle oynamışım simdi kızamık gibi benek benekler 😢 Dr ye dedim hamilelik hormonları olabilir ama kalıcı da olabilirler dogumdan sonra belli olur dedi 😢
burcu_izmir Ebruseyda bende de çıktı, özellikle göbeğim, boynum, gerdanım ve memelerimde 🤷🏻♀️ Doktorum gebelikte olabileceğini söyledi, sonrasında kalıcı da olabilirmiş geçedebilirmiş, yaşayıp göreceğiz o kısmı 😅