Arkadaşlar 25. haftama girdim. Halen çatlağım çok yok, şükür ama Hindistan cevizi yağı ve kakao yağı aldım. Kakao yağı çok kötü kokuyor diye kullanamadım. Hindistan cevizi yağı ise yaz geldikçe kıyafetlerimi kötü kokutmaya başladı. Lierac kullanıyorum, o da dünyanın parası olmuş. Vazelin deseniz tüylenme yapıyor deniyor. Şaşırdım vallahi. Annemin karnı fay hattı gibi. Genetiğimizde de var anlayacağınız. Ne yapsam bilemedim.