Seyma25 Tecrübeli anneler 36. Haftadayım bebeğimin başı hala yukarda dönmüyor bu durumda olanlar varmı neler yaptınız dönmesi için yardımcı olurmusunuz
Minikellerinhayaliyle Seyma25 Benim de hala dönmedi doktor dönmesi biraz zor dedi bu saatten sonra normal doğum çok istiyordum kısmet artık
Bsmlh Seyma25 benım 36 nst sancı var ama donmez dedi keske dönse cok kolay doğum yapardın dedi ben sancılarımı anlamıyorum adalat verdı durdurmak için bakalım🤲
Egosto Seyma25 merhaba bu saatten sonra dönmez benim bebeğim de dönmedi doktor artık dönmez dedi büyük olduğu şçin bebek makat doğum oldu boşver sağlıklı olsun varsın sezeryan doğsun❤️
Aybigen Seyma25 genelde doktorlar dönmez diyor ama ben donenleride gördüm. Başka forumlarda. bazı egzersizler varmış onları yapmayı deneyebilirsiniz. YouTube da falan var ordan bı bakın isterseniz donmese bile en azından denedim dersiniz.
Hilal2205 Dönmez diye bisey yok benim bebekde makat gelişiydi bir hafta içinde döndü bence umudunuzu kaybetmeyin bekleyin döner dönmesse de yapcak bisey yok sezeryan olursunuz sağlıklı doğsunlarda gerisi önemli değil ☺️