Gadmr Allah sağlık sıhhat versin bebişinize inşallah daha iyi olacaktır günden güne 32 hafta sonrası doğmuş çok şükür ki siz içinizi ferah tutup bolca dua edin. Gelişim geriliği neden dolayıydı peki ne kadar geriydi bebeğiniz maalesef bana da doktor inşallah 32ye getirebiliriz bebeği vs dedi daha 24 haftalığım Allah bize bağışlasın evlatlarımızı çok dua edelim..