Pelin093 Kötü hiç düşünme vallaha canım, bebişler çok etkileniyor. Ben hep konuşuyorum çok güçlü ve sağlıklı bebeksin sen diye onunla. Ki detaylıya girdiğimde bile perinatolojide doktorum, dediğin kist çok önemsiz ben ona bakmıyorum bile daha detaylara bakıyorum dedi. Kendini üzüp sıkma, bebeğide etkileme☺️ Hamileliğin tadını çıkar onunla hep konuş. Bir arkadaşımın doğuma kadar vardı o kist doğumda kayboldu mesela, ondan içini ferah tut❣️🙏🏻