Guneyinannesi1 Merhaba kızlar 🕊️ yüksek değerlerim fazla sanırım dün devlete gittim doktor hic sonuçlara bakmadı sanırım bisi demedi bende merake diyorum da anlayanlar bakabilir mi? 😊
kucuktosbik27 Guneyinannesi1 fotoğrafları tek tek çek yeniden yükle canım hiç bişey belli olmuyor piksel piksel
DrElf Guneyinannesi1 kac haftalık gebesin ? Tiroit hormonu kullanıyor musun ? Tsh yüksek gelmiş sadece o anlamlı . Bebegin zeka gelişimi için gebelik boyunca aç karnına ilaç kullanman gerekiyor . Aylık kan takibi ile
kucuktosbik27 pamukpamukoldum bir sıkıntı yokmu değerleri yüksek çıkmış siz anlıyorsanız düzeltin lütfen yanlış mı bilgilendirdim
pamukpamukoldum kucuktosbik27 ben acıkladım ona❤️ Enfeksiyon demek icin crp,sedimentasyon,prokalsitonun,wbc,lokosit gibi değerlerine bakılır kuzum💙 onları istemedi doktoru Ben mi görmüyorum🙄
DrElf Guneyinannesi1 anladım hayırlı olsun , dediğim gibi tiroit ilacı kullanman gerekiyor doktorun ile görüş yada bir dahiliyeye randevu al sonucunu göster onlar başlar ilaç. 2.5 3 ün altında olmalı tsh değeri