Betuldoksan Annebebek000 cin takvimi vardı şimdi bumu çıktı cin takvimi doğru çıktı benim ama bunu bilmiyorum ilk kez duydum hatta
Annebebek000 Bergis evet biliyorum da belki annelerimiz baktirmis dogruluk paui var mi merak ediyorum
yamacinannesii Annebebek000 valla benim 5 haftalık ultrasona kız dediler 9 haftalık ultrasona erkek dediler şimdi 10+3 olduk az kaldı gösterirse öğrenicez bakalım tutucakmı
Mybaby88 https://imgyukle.com/i/OLtY8H https://imgyukle.com/i/OLtHoA https://imgyukle.com/i/OLtIro https://imgyukle.com/i/OLtTgU Bana da bakarmısınız cinsiyet🙏
Pambix Valla çevremde herkese tuttu benim ilk bebegimde de tuttu ama bu gebeligimde sanırım tutmucak..bu gebeligimde kız gibiydi ramziye göre ama galiba oğlum olcak erkeğe benzettim 😊 Dr bişey demedi ama bakalım..
Annebebek000 Pambix kizinizi sag dami solda mi tasidiniz bu bebis ne tarafda acaba Burda bi bayan iyi anliyor bende ona baktirdim kiz dedii Oglumun fotosunu attim 10. Hafta olan onda tutmamis mesela cinsiyetini demesem kiz diyecekmiss
Pambix Annebebek000 İlk bebeğim oğlum oldu onda kesenin içinde soldaydi..vajinalde sagdaydi. Şimdiki gebeligimde kesenin içinde sağda her seferinde…ama ikili testte erkeğe benzettim pipisini gördüm yanilmadiysam.. umarım yanilmisimdir 😁 haftaya Dr gidixem henüz de tahmin yapmadı..
Mybaby88 https://imgyukle.com/i/OLtY8H https://imgyukle.com/i/OLtHoA https://imgyukle.com/i/OLtIro https://imgyukle.com/i/OLtTgU banada bakarmısınız🙏❤️ @Egeymen
Egeymen Mybaby88 Ramzi için haftası büyük bebişin canım 6-7 haftalık ultrason görüntüsü varsa ona bakalım ☺️