Arkadaşlar merhaba ilk hamileliğim, bu yüzden bilgim yok. Bebeğimin iki gündür hareketleri değişti güçlendi. Yani karnımda birden sağa sola kaymaya başladı. Özellikle sol tarafa. Dışarıdan bariz görünüyor. Toplanıp bi çıkıntı oluşturma değil sanki sadece sağdan sola birden geçiyor. Yada elleriyle ittiriyor yanlarımı. Özellikle sol taraftan minicik bi el çıkıyor 🥰 Deminde aynı şekilde bahsettiğim hareketleri yapıyordu lavaboya gittim beyaz çok hafif sarıya dönüş beyaz akıntım gelmiş bayağı. bunlar normal mi? (Bu arada bebeğim 27. Haftasında doğum pozisyonunu almış doktorum kendimi çok fazla yormamamı söylemişti) Erken doğum belirtisi midir diye korkuyorum..