2019 da olmuştum annem ve kaynanam kalmıştı aslında bir kişi kalsa yeter bebeği kucağınıza verecek tuvalete kalkmanıza yardım edecek şimdi pandemiden dolayıda 2 kişiye izin vereceklerini sanmıyorum mayısta doğumum var büyük ihtimalle sadece annem kalacak :)