Yinede biraz dikkatli okun kızlar fazla kilonun bebeğe faydası olmuyo pek artı doğumuda zorlaştırıyo😬tabi yinede siz bilirsiniz de ben ilk hamileliğimde 10-11 kilo falan aldım toplam.52 yle kadım 62,63 civarı doğuma girdim.ama hamileliğimin 4 ayı mide bulantısı çıkarmayla geçti kilo vermiştim.şimdide 10 haftalık ikinci bebeğim daha kilo almadım aksine bundada biraz kilo verdim😬benim sıpacıklar bana yemek yedirtmiyor sadece son aylarda iştahım olup yemek yiyebiliyorum😒Ama maşllh kızım 3, buçuk kilo doğmuştu hemde gününden 2 hafta önce geldi.😍