Kızlar aranızda yaşayan oldu mu bilmiyorum ama yaşayan varsa fikir vermenizi rica ederim.
Benim 2. Gebeliğim bu şu an 25 haftalığm, ilk doğumum da sezaryen oldu. Her iki gebeliğim de de doktor um bana eşiğin aşağıda 24. Haftaya kadar yukarı çıkar merak etme dedi ilkin de çıktı yukarı ama bu gebeliğim de çıkmadı ve doktor sezaryen tarihlerin yakın olduğu için eşiğin ilk sezaryen dikişine yapışma ihtimali var öyle Bi durum olursa ben seni ameliyat edemem dedi, karnımı bu sefer dikey olarak keseceklerini söyledi. başka yere sevk etti. Şimdi pazartesi o doktora gidicem ama içim çok buruk daha kaç gün var içim içime sığmıyor, daha önce bu durumu yaşayan oldu mu aranız da?