16.haftamdayım her dakika çocuk iyi mi napıyor sağlıklı mı diye düşünmekten bıktım. Bir şey olcak diye ödüm patlıyor. Hareket hissetsem belki bu kadar evham yapmicam. Böyle olan var mı yoksa ben mi kafayı yiyorum? Bebeğe allahım korusun bir şey olsa kendini belli eder diyorlar öyle mi gerçekten?