Edaserhat Arkadaşlar 26 hafta 5 günlük hamileyim ve 3 gündür ishalim normal mi bu çok sık değil ama günde 3 kere falan oluyor . Olanlar varmı aranızda .
Merkun Edaserhat doktorunuza görünmenizi tavsiye ederim. 2. Gün ishalden sonra doktorunuzun bilgisi olması gerekiyor çünkü sıvı kaybı yaşıyorsunuz. Geçmiş olsun 🍀
Vera18 Edaserhat bol bol su tüketin ve bir doktora görünün mutlaka bende oldum 1 hafta geçmedi ilaç kullanmak zorunda kaldım.
glnzem Edaserhat o haftalarda bende de olmuştu doktorum bol bol su iç demişti 3.4 gün sürdü geçti sonra sizin gibi çok yoğun değildi benimde. Su için bol bol susuz kalmasın vücudunuz
Edaserhat Merkun henüz bir doktorum yok ayın 28 randevu almıştım saçma bir şekilde randevu düşmüyordu o yüzden özeli tercih ediyordum şimdi düşürebildim aman amanlık bir ishal değil ama ne bileyim yinede görüneyimmi diyorsunuz