Pasaannesi hiç sıkılmasın canın bide normal doğurdu Yani bebeğin suyu bittiği için çıkamadı bebek vakumla çektiler ona rağmen rabbime bin şükür sağlıklıca hemen anneye verdiler.. Sizinkide hemen kollarınıza verilecek inşallah moralinizi yüksek tutun ki stresten erken gelmesin biraz daha beklesin bebişiniz😇