Bugun 36 haftama girdim ilk nst vardi gittim girdim ultrasona da girdim bebegim 34 haftalik cikiyo bu gecen haftalardada olmustu yeni duydugum bise degil doktor sen minyonsun diyo heran gibi bi problem yok bacak boyu kisa dedi oglum 2300 gram olmuş . Bu bacak boyu sorun yaratirmi bende minyonum boyum 1.50 yani 37de dogsa kuveze girermi bacak boyu kisa dye kafama takildi