Rmys11 ben böyle yaptım diyebilirim canım sadece kırmızı aldım pijamayı biraz renk katsın diye 😂 üzerine vizon hırka aldım hastanede olsun evde olsun rahat ederim hem sonrasında da kullanmayı düşünüyorum. dantelli o set gecelikler bi kere giyilip baza altına giriyo düğünümde alınan o gereksiz 6lı saten takım gibi olmasın diye sade aldım