Hayla34 Biraz önce böyle bi posta yorum yaptım. 1 hafta once siparis verdiğim haliyle duruyor hazirlanmamis bile malesef. Bide ben bilgi alacak kimsede bulamiyorum baglanamiyorum 3 gundur, sizi arıcaklar diyo bant kaydi ama geri dönen yok.Trendyoldan 10 tane siparisim vardı 3 gün icinde yarisi geldi bile. Bekliyoruz napalım 🤷♀️