Gamzeee89 Ozlemcigimmmm bana biraz yüksek gibi geldi kızım 34 haftalık 2300 doğmuştu şimdi 30 haftalık oğlum 1750 gr
Esracolpan Ozlemcigimmmm benim bebeğimde 30haftalık 1986gr boyu 42.5cm doktor iyi olduğunu söyledi bence dert etmeyin genetik faktör çok önemli benim eşim baya uzun boylu ve iri mesela🤗
MinikMucizem23 Ozlemcigimmmm Bebeğin boyunu doktorlar fazla önemsemiyor tahmini ölçüm yapılıyor eğer normal boyutlarda değilse zaten size söylerdi doktorunuz genellikle kilo üzerinden konuşuyorlar canım kilosunu da burdan takip edebilirsin https://www.gebelik.org/tr/hamilelik-hesaplayicilar-hafta-hafta-bebegin-agirligini-kilosunu-ve-boyunu-hesaplayin.html
Ozlemcigimmmm Gamzeee89 bende araştırdım sizinki ortalama olması gereken ölçümler benimde ilk gebeliğimde kızıma hamileyken bu haftalar sizin gibiydi
aslannaz21 Ozlemcigimmmm 31+4te1.900gramdi 33+3olduk pazartesi kontrol var bakalm ne kadr olmus oğluşum
Bmom Ozlemcigimmmm 33+0 da 2650 gr 48 cm di ama ölçümler eksik fazla olabiliyor çok takılmamak lazım genetik olabiliyor
Fatmaada2015 Ozlemcigimmmm 36 hafta 3.200 gr 49 cm dedi 16 günümüz kaldı çok şükür inş o zaman 3.700 we 51 cm olur diye umut ediyorum
MinikMucizem23 Ozlemcigimmmm YouTube da Dr. Kağan Kocatepe nin bahsettiği bir site ayrıca doktorlar belli hafta ilerde ve geride olmasını kabul ediyor zaten en önemlisi de doktorun kendi değerlendirmesi