Tugceyasar Kızlar sizlere bir sorum var 37+5 günlük erkek bebeğe gebeyim bugün doktor kontrolünde bebegin 2900 kilo olduğunu öğrendim. Doktorum suyu gelişimi gayet iyi dedi ama bebeginkucuk dedi neden böyle birşey söyledi anlamadım yardımcı olurmusunuz🙈🙈🙈
hazal2131ds Tugceyasar küçük olabilir sağlıklı olsunda selvi boylu olmasın.moralinizi bozacak bişi değil bu rahat olun.
lotussss Tugceyasar minyon yapılıdır belki benim kızım içinde öyle demişti doktor 3250 falan doğdu ama gayet sağlıklıydı çok şükür 🤗
Krizantem_ Tugceyasar Kilosundan ötürü öyle demis sanırım.. siz ve eşiniz de zayıf ve minyonsa normal aslında. Benim bebeğim de 1 hafta geri çıkıyor bende zayıf ve minyon tipliyim doktorum bu yüzden normal dedi.
Tugceyasar lotussss çok şükür sağlıklı dogsunda bebeğim küçük dediği için biraz tereddütte kaldım bende🙈
Mercimekmom Tugceyasar ondandır benim eşiminde kafası büyüktür biraz bizim oğlanında 1 hafta ilerde mesela 😂 takma kafana 😬
badehandeyldz Tugceyasar 37+6 da 2850 doğmuştu kızım evet küçük ama ilk ay 2 kilo almıştı birden şişko bir bebek oldu üzülmeyin doğduktan sonra çabuk alır o kiloyu🥰
Nisakrmn3 Tugceyasar 37+5 de doğum yaptım benimde bebeğim için aynı şeyi demişti 2800 doğdu, üstüne birde sarılık oldu 2700 le hastaneden taburcu olduk ama inanın iki ay içinde hemen toparladı. Korkmayın sakın daha vaktiniz var alır kilo . 🌸
Mengihilal Tugceyasar az önce iri bebeğin riskleri yüzünden kaput imzalamak zorunda kalan bir anneye yazdım bence minik olan iri olandan çok daha avantajlı bu haftalarda 3200 filan doğsa misss gibi işte 😉
Tugceyasar Ah canım kızlar hepinizi çok öptüm yazamadım sizede hastaneye filan uğraştım coktesekkur ederim iyiki varsınız içimi rahattiniz❤❤❤❤❤❤
Begumhane Tugceyasar boşver canım sağlıklı sıhhatli olsun yeter küçük neye göre kime göre küçük maşallah gayet iyi rabbim kucağına aldırsın başka bişeye takılma
Siboli Pasiflora ölçümleri nasıl çıkıyo acaba ultrasonda bende 37haftalığım bebeğim karın çevresi ve baş çevresi 2hafta geriden geliyo kilosu az olduğu içinmiş acaba