Arifcaninannesi maria12 ogluma bebelac kullandim simdi ikimci oglum olacak ondada kullanacagim ve biogaia gaz danlasi kullanmistim oglumda bağırsak düzenleyici gaz sorunumuz cok sukur olmadi
-Kbra8- maria12 ablam bana yenidoğan için o çok memnun kaldığı için hipp marka aldırdı daha sonra sma ya geçiş yapacağız dedi. Yiğenimde çok araştırmıştı kendi de bu şekilde kullandı yiğenimde gaz sorunu falan hiç olmadı 😊
[silindi] Babygoat keçi sütlü gaz yapmıyor diyorlar ama ben tecrübe etmedim. Bir de sanırım her bebek her mamayı sindiremiyormuş. Deneme yanılma yapmak lazım
mjora Burdan bi arkadaş ben çok denedim araştırdım gaz yapmayan bir tek bu diye friso lac gold marka mamayı önermişti 🤷♀️