Derya3737 Kızlar ben sabah aspirin akşamda oksabar iğne kullaniyorum iğneyi akşam 9 10 11 arası vuruyorum acaba aynı saatde vurulmayinca sıkıntı olur mu
Pelin-1 Bende ayni sekilde ikisini kullaniyorum aralarinda en az 9-10saat en fazla 12saat olabilir sabah 10gibi coraspin iciyorum akşam da 8-11arasi ignemi yapiyorum