pembesarelle isim ararken öncelikle anlamına bakmanızı daha sonra da ileride okul hayatında vs çocuğumla dalga geçerler mi diye düşünmenizi tavsiye ederim.Bir de bazı isimler bebekken çok şeker olabiliyor ama büyüdükçe hele ki yaşlandıkça abes durabiliyor.Nina teyze, Nina nine gibi 🤷🏻♀️