Allaha cok şükür gece 4.40 da doğumum oldu Allahım herkese yardım etsin 2.doğumum ama çok zor bir doğum du ölüyorum sandım bebek kafasını yukarı kaldırdı etti birazda kilolu doğdu benı zor zorlaştırdı en çok istediğim doğum hikayemi anlatmaktı ama ne anlatmak ne hatırlamak istiyorum. Çok şükür emiyo çok tatlı bir oğlum oldu Allahım herkesi bir avazda kurtarsın🤲