Arkadaslar benim polikistik overim var kasim ayinda korona geçirdim ondan sonra reglim iyice duzensizlesti yani şöyle deyim 5 ocakta olurken 11 subatta regl oldum bidahaki ay 11 inde olmam gerekirken 26 martta oldum yani son adet tarihim 26 mart adetimin ilk gününü 1 sayarsam 21.günü yumurtlama 22.günü pik yapti resmen 23.günü çatladı yani yumurtlamayi cok gec gordum ayın 16 sında sogan kürü yaptm bu ay ve yumurtlamayida degerlendirdik simdi ben gebelik testini ne zaman yapmaliyim 26 nisandami yoksa yumurtlamadan 14 gun sonra mi kafam cok karisik