Merhaba hanımlar benim de tam bir hafta var ben de çok merak ediyorum sizin gibi. Test falan yapmadım. Çünkü bu aydan çok ümidim yok çünkü ramazan ayı dolayısıyla çok fazla değerlendiremedik. ama yinede yumurtlamama denk gelmişti yani bilemiyorum 🤷🏻♀️