İlk 14 hafta benimde aynısı olmuştu canım, sadece sabahları istifra ediyordum vede büyük coğunluğu su içtiğimde oluyordu. İçtiğimi anında fazlasıyla çıkartıyordum. Bi arkadaşların dediği gibide dene istersen ama eğer çıkarıcaksan yinede tok karnına içtiğinde de olsa çıkarırsın. Bende öyleydi yani🥰