paradiseeeeee snevacimm amin inşallah hepimize sağlıklı kolay dogumlar nasipetsin allahım sana artık vakit su gibi geçer çocuk büyüdü bugün şu eksiği al yarın örtekini derken bakmışsın 3 tiramüsterdesin 😇
Mom040 20+2′yiz daha 2.deyiz. Oğlum şimdiden içeriyi çim saha gibi kullanıyor, daha sonra ne olur bilemem. :)
Gizmolata snevacimm valla bi anda bir geçiyor şok oluyorsunuz😁 sanki daha 1 ay önce mercimek kadardı merco diyorduk şimdi 50 cmlik koca adam.sağlıkla alalım hepimiz inşallah kucağımıza tam zamanında🥰
Ays0 22+1 ile hala 2. trimesterdeyiz ağırlaşmam ve eklem ağrıları başlamasa harika ilerliyor aslında 😂