B-s123 1 tane 10lu hastane çıkışı, 4-5 tane yedek kıyafet zıbınlarıyla beraber, biberon, emzik, pişik kremi, bez, 2 tane penye battaniye, 2 tane müslin bezi, 1 tane kalın battaniye, ayrıca çorap, şapka, eldiven 3-4 tane koyduk, bez, çarşaf ve yastık kılıfı, kendime 2 tane alt üst pijama takımı bir tane elbise şeklinde pijama, bana çıkarken giymek için rahat kıyafet, çorap iç çamaşırı, emzirme sütyeni, göğüs ucu kremi, depend lohusa kilodu.. bunları koyduk, mama almadık eğer ihtiyacımız olursa hemşireler yönlendirir diye düşünüyoruz 🤗 eksik var mı bilmiyorum bi eksik görürsen söyle lütfen canım 🤭 bana sadece bebek için yedek kıyafeti çok koyduk gibi geliyo, ama hepsini kilitli poşetlere ayarladık kullanmazsak eve gelince tertemiz yine yerine koyarım diye düşünüyorum 🤗🙈