bensu2 rica ederim kuzum kadın kadının kurdu değil destekçisi olmalı inan bana hepimiz zaman zaman bu ve buna benzer bir çok şey yaşıyoruz. Zaman geçtikçe sadece dönüp ne kadar boş şeylere üzülmüşüm diye düşünüyorsun. Bunun için yapman gereken içinden nasıl geliyorsa öyle davranman. Eğer içinden gelmiyorsa yapma içinin bir bildiği vardır. İçinden geliyorsa da yap neticede senin tek kullanımlık bir hayatın var ve onu sana yakışır şekilde yaşa kendini bol bol şımart 🥰