Mzgnormann Gulsun19 doktoruna niye söylemiyorsun belki önemli bişeydir herkeste gelen kan veya koyu akıntı farklı şeyler benim mesela açılmam varmış öyle olduğumda 30 haftalıkken
Gulsun19 Mzgnormann sorun yok dedi açılma yokmş progestanı fitil olarak kullan dedi 3 gün rapor verdi
Mzgnormann Gulsun19 aynen şuan bende onu kullanıyorum bişey yok sende allahtan ama sen yinede dikkat et yorma kendini