Ben 3 ay önce doğum yaptım. göğüs uçlarım yok denecek gibiydi ve pütürlü bir yapıya sahipti. Çok endişe etmiştim sütüm olmayacak diye. Doğum yaptım ama süt yok. Ağız sütü denen kolostrom bile gelmiyor, ucu çok küçük oğlum tutamıyor. Mecburen mama verdik kaşıkla ve şırıngayla. 4 gün boyunca sütüm gelmedi umudu kesecektim, çok stresliydim. Ama annem dedi ki, kızım kuzunun koyunun sütünü veren Allah seninkini vermez mi, senin yavrunu aç mı bırakır, bekle biraz daha. Göğsümü sıcak suyla bastıra bastıra ovaladım sürekli. Sonra da göğüs pompası aldım durmadan sağdım sağdım. 7.gün sütüm geldi çok şükür bebeğim de tuttu. Emmeye başlayınca göğüs ucum da çıktı, büyüdü 😊 demem o ki endişelerinizde çok haklısınız. Ama vazgeçmedikçe sütünüz gelecek inşallah 😊