Merhabalar Beta 4 bin di pazartesi doktor keseyi göremedi ufak birşey var ama belli değil dedi nadir durumlarda ikiz gebeliklerde beta 2 ye bölünür 2 bin 2 bin şeklinde kese görünmez ama nadir dedi ailelerde hiç ikiz de yok böyle bi durum yaşayan var mıdır ????