Merhaba hanımlar öncelikle bebek isteyenlere hamilelere ve su anda doğum sancısı çekenlere Rabbim yâr ve yardımcınız olsun diyorum ve doğum hikayeme geçiyorum
Benim ikinci gebeliğim 3 yaşında Allah uzun ömürler versin can parçam oğlum var normal doğumla dünyaya geldi ve zor bı doğum geçirdim bu hamileliğim de isteyerek oldu ve deli cesareti ile 9 ay bekledim 😅 40+1 olduğum gece uykudan hafif bı sancıyla uyandım lavaboya gittim herşey normal sancılarım bı kaç gecedir yokluyordu zaten
Pilates topunda zipliyordum 26 haftadan beri baş geliş pozisyonda olan bebeğim kanalda değildi hala o yüzden egzersiz yapmaya başlamıştim bu şekilde bı anda bişey geldiğini hissettim ve lavaboya gittim nişanım gelmişti fark etmemek mümkün değil bu arada nişanı sancılarım yarım saatte bir gelip gitmeye başladı annemi aradım hemen gelsin diye eşim aldı geldi annemi sahur yaptık hep beraber ama ben gayet sakinim sancilarim gelince derin derin nefes alıp vermek çok faydalı oluyor sabah 7 ye kadar hiç yatmadan sürekli evde dolaştım artık 3dkda bire düşünce hastaneye geldik doğum katına çıktık ve en korktuğu şey açıklık varmı diye bakmaları ama ilk oğlumda yaşadıklarimdan dolayı bu kadar tedirgindim ama hiç öyle olmadı 6-7 cm arası bı açıklık dedi ebe ve doktoruna haber verdiler ben tabi nstde bağlıyım gelene kadar doktorum sonra kendisi de baktı epidural isteyip istemediğimi sordu ki ben ondan da çok korkuyordum yine korkularım boş çıktı yorgun olduğumu söyledim ve yaptırdık yanlız bazı şeyler yanlış anlatılıyor evet ağrılarınız azalıyor ve rahatlıyorsun ama bebeğin baskı hissi geldiğinde onu bariz hissediyordum ben ney bu şekilde 1 saat geçti sonunda bebek kanala yerleşti ama doktor her kontrol ettiğinde kafasını yukarı çekiyormus bu yüzden doğum bı türlü olmuyordu sonra doktorum yatağımın ucuna getirdi ve dizlerimin üstüne domalip baskı hissini hissettiğim de ıkınma yapmamı istedi yavaşça tabi bu arada doğumda büyük tuvalet konusu gibi aynı doğumhane ye aldı bende ve sandalyeye çıkmadan yere çömelip ikinmami istedi bı kaç kez sonra ben sandalyeye çıktım sancı geldikçe bebeği ikinmaya çalıştım ebelerinde desteği oldu tabi karnıma dirsekleriyle bastirdilar bı kaç kez ve bebeğim balık gibi aktı hemen göbeğime koydu doktorum dünyanın hiç bir ağrı kesicisi bu kadar hızlı olamaz sonra çocuk doktoru aldı kontrol için renginde solukluk görünce yoğun bakıma alındı şimdi yanımda değil isyan etmiyorum ve dua ediyorum biran önce gelsin diye doğum korkulacak birşey değil hanımlar 10 da doğum yapmış oldum yani uzun oldu hakkınızı helal edin ve dualarınızı eksik etmeyin hayırlı günler 👍😘