Günaydın hanımlar 38+3 olduk birazdan doktor kontrolüm var içimden bir ses sanki bugün yatış verilecek minik kızım gelecek diyor. Gece kalktım bulasiklari felan topladım eve çeki düzen verdim birazdan duşumu alıp çıkıcam. Her ihtimale karşı kendimi hazırlamış olayım dedim bakalım akşamdan beri kasıklarıma belime sanci giriyor geçen hafta nst de sanci çıkmıştı bu haftada çıkıp yatışım yapılacak mi🤷♀️ korku heyecan mutluluk hepsi bir arada rabbim herkese bebeklerini sağlıkla hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 🤲