Kucukprensim Derin dondurucum dışı oldugundan biraz fazla isinmis kirmizi ışık yaniyor bide agzina kadar dolu bide bu isinmanin sebebi nedir bisey olcak diye korkuyom bebegim kucuk daha😞
burcu_izmir Kucukprensim çok dolu olduğu için fazla ısınmış olabilir, ama sen yine de servisi ara bence havalar da ısındı zira problem yaşama, emeklerin ziyan olmasın 😇
Beyzan Kucukprensim çok aşırı dolu olduğu için soğutma yapamıyor biraz yükünü hafifletin komşuya filan verin diğer dolaba koyun filan ve açmayın bir süre
Eylulunannesiii Kucukprensim benimde aynı olmuştu derecesi kaçta derecesini düşürmüştüm ben bir saat içinde normale döndü içi çok dolu olduğu için yüksek derecede alarm ışığı yanıyor