36 haftanin yarisindayim gittigim kadin dogum doktoru dogum ile ilgili bisey demedi 10 gün oldu gideli ama aile hekimindeki hemsirelerle 2 gun once konustum biraz fazla kilo almissin birde rahim agzi yarasiyla hemoroidin varsa cati agrisi var yuruyemiyorum dedin birde sezeryan yapar belki dediler. Sizce boyle bi durum olabilirmi? Diger kontrole gitmeme cok var daha doktor randevulari iptal etmis durumdan dolayi onceki dogumdan 10 kilo kaldi 67 ile basladi suan 83üm