mrw Cansusn bende 28.haftamda yaprirdim ozel hastanede bir tek kan testiyle mor recete yaziyor doktor onunla birlikte eczaneden igne alinip vuruluyor ve ucretsiz sadece katki payi 6 tl odedik
Cansusn mrw bana da mor recete ile yazdi doktorum. Ama eczaci ucretsiz olmasi icin ayri bir basvuru yapmak gerekiyor vs dedi. Vaktimiz olmadigindan parayla aldik. Demek kandirdilar bizi:))
Kadze Tugbakaan ievinilk gebelikte kanama yoksa ıgne yapılmıyor dogumdan sonra bebek kanı senden aldıysa sorun yok babadan aldıysa sana iğne yapılıyor korkmana gerek yok bende aynı snn gibiyim doktoeum aynı seyi söyledi. Annemde de öyle dogumdan snra abım babamın kanıyla aynı oldgu ıcın 2. bebeğe zarar vermesn die anneye ıgne yapılmıs
tomurcukannesi Tugbakaan benimde hiç kanamam olmadı hatta risksiz hamilelik kategorisindeyim ama 28. Haftada yapıcaz dedi doktorum. iki haftam var..
Cansusn Sema166 suan onu ben de anlamadim :( eczaci basvuru yapmak gerekiyoe devlet sira ile dagitiyor falan dedi. O gun kanamam oldugu icin bekletmeden aldik.
Sema166 Kızlar iğne 28 haftada yapılıyor ama öncesinde lekelenme kanama olursa yinede tedbir amaçlı yapılıyor iğne tamamen ücretsiz test yaptırıyosunuz test ücretli olabilir ama iğne mor reçeteyle satılıyor ücretsiz eczanede bulmak zorsa ecza depolarıda veriyo ücretsiz ben depodan almıştım direk kanama olduğu için doğumdan sonrada kan grubunuza göre vuruluyor🦋
SecilNarin Tugbakaan benim de doktorum kanama olmadığı sürece iğne yapmıyor. 32.haftaya giriyorum doğumdan sonra yapılacak bebek babanın kanından olursa.
Sema166 Cansusn Eczacıyı şikayet bile edebilirsin onlar hemen depodan getiriyolar benimde lekelenmem olmuştu eczacıyı beklemeden direk depoya kendimiz gittik adreside eczacı verdi bize beklememek için ve hemen iğneyi alıp vuruldum sizin sorununuz eczacıyla aslında kötü olmuş ücretsiz bi iğneye o kadar para vermeniz gidip görüşün isterseniz
MerveKrlngc Tugbakaan bizede aynı şeyi söylemişti doktor baştan beri kanamam olursa 3 gün içerisinde iğne vurulması gerek eğer kanama olmazsa iğneye gerek yok demişti hatta 2 gün önce doktor kan tahlili verdirdi tekrar vakti gerek duymadı bide bebek dogdunda eğer pozitif olursa yani babamın kanuni taşırsa iğne vurulcakmis bebeğe..
Havaferdi Tugbakaan canm bnmde kan uyuşmazlığım var doktor bana 28 haftaya kadar kanaman olmaz o hafta igneni vurucaz dedi ama kanaman olursa hemen vururması gerek dedi yani demek istediğim vurulman lazım
Cansusn MerveKrlngc biz 360 tlye aldik. Ama arkadaslar ucretsiz dedigi icin simdi biraz arastirdim. Sanirim devlete basvurup dagitim sirasi beklemenin dışında yatış olunca da ucretsiz olabiliyormus. Yani dogumdaki icin ayrica ucret almayabilirler. Kafam karisti benim de :)
Sema166 MerveKrlngc Doktorun mor reçeteyle iğneyi yazıyo eczacıdan istiyosun ücretsiz getiriyo yada size en yakın ecza deposunun adresini veriyo oraya gidip ücretsiz alıyosun özel hastanede 5 tl ye vurdurabilirsin iğneyi ben böyle yapmıştım
MerveKrlngc Cansusn of baya da para tutmuş ya 😯 Sema166 bizede doktor öyle demişti işte biraz pahalı bi iğne dedi gerek duymadığı için bizde vurdurmadik ücretsiz veya şu kadar maliyeti var falan dememişti
SenaBilgin Carsaflianne canım kaç haftalıkken vuruldun ben şuan 27 haftalığım bizdede kan uyuşmazlığı var
Ruki89 BEn ben 27 haftalıkken iğne serum test yaptırdım test pozitif çıkarsa problem oluyo negatif çıkarsa iyi kana karışmamış oluyomuş benim sigortam YÖK hepsine 300 tl ödedim