Aysun3401 Şuan 22.3 olduk dün detaylı ultrasona girdim sıvı fazlalığı çıktı biraz Google den baktım erken doğum riski varmış birde gece karın ağrılarım oluyor son 2 haftadır sizde böyle sıkıntı yaşadınız mı?
Omerhatice Aysun3401 bendede var doktor şekerden suphelendi ama çok şükür çıkmadı sonradan bebistwn kaynaklı demekki bir sknti görünmüyor 2 litreden falan fazla su içme canim yeter dedi 🤗
Sermec Aysun3401 benim de öyle oldu detaylı ultrasonda su fazlalıgı cıktı ben de seker var gibi diyet yaptım 26 da suyum normale dönmüştü ve şeker yüklemesi yapıldı ve şekerim cıktı benim sekerle alakalıymış yani
Elifonline Aysun3401 arkadaşımda vardı bu durum. Bebek ufak olmasına rağmen karnı kocamandı su fazlalığından. Zamanında sağlıklı doğdu çocuğu. Takmayın kafanıza ağrılar her gebelikte oluyor. Doktor kontörlerine gidiyorsunuzdur zaten. Stres yapmayın.
aslannaz21 Aysun3401 benimde fazlaydi sekerden suphelendik seker cikti diyet yapiyorm duzene girdi cok sukur
Badeeee Omerhatice şeker olmadığı şeker yüklemesinde mi çıktı ? Benimde suyum fazla doktor şekerden şüphelendi şuan diyet yapıyorum
Badeeee Sermec şeker yüklemesinde Şeker çıktıktan sonra diyete devam ettiniz mi suyun normale döndüğünde de. şu an iyi mi suyunuz ?
Aysun3401 Sermec o zaman şeker yüklemesi yapılacak bide ona göre bakcam yarın gitçem tekrardan sonuçları kendi doktorum da görecek en korktuğum çok erken doğması
Aysun3401 Sermec ay inşallah benimde döner dua edin Allahım hepimiz bebeklerimizi korusun inşallah 🤲🥰
Sermec Aysun3401 bende ondan korkuyordm ama diyet yapınca şükür normale döndü suyum inşallah seninde düzelir canım
Sermec Aysun3401 inşallah canım inşallah dikkat et hamur işi ekmek makarna tatlı meyve tüketme normale döner o zaman 🥰
Aysun3401 Elifonline inşallah ilk bebeğim birazda bekledik gelmesini endişeleniyorum ister istemez inşallah sağ sağlım doğar kucağımıza alırız çok teşekkür ederim
aslannaz21 Aysun3401 benm erken dogum riskim yok rahim agzi kapali demisti hem detaylidaki dr hemde kendi doktorum 33+3haftalik olduk pazatesiye randevum var bakalm hayirlisi
Aysun3401 Sermec o zaman yarın gittiğimde sonuçlarıma baksın dediğiniz gibi belki şeker vardır ya da diyet verirse düzene girer inşallah