Ben 5 yıl önce ilk doğumu mu bu şekilde yaptım.. Annemden emdiği burnundan geldi resmen.. İkinci çocuk için tam 5 yıl bekledim korkudan🙄herkes benim gibi olmaz mutlak memnun olanlar vardır ama ben çok çektim.. 2 gün suni sancı alıp, 36 dikişli bir normal doğum Hikayem var.. Evet agrıyı çok hissetmiyorsun ama agrı olmadan ıkınma da olmuyor malesef.. Şimdi ikinciye hamileyim ve kesinlikle sezeryan istiyorum 😔