Herkese selamlar,18 haftalık hamileydim bebeğimin hareketlerini az da olsa hissetmeyi başladım ama hep vajinama yakın ve kasıklarda, sorunlu bi gebeliğim var kanamalı serumlu iğneli ilaçlı acaba boyle olması düşük riski olduğu icin mi? Düşük riski olmayıp bu kadar aşağıda hisseden var mı hareketleri 😔