Irmakayla Kizlar 24 haftalıgım bronsit oldum nefes almakta cok zorlaniyorum bebek iyi cok şükür doktor sıvı ve bol meyve dedi olupta kolay atlatan varmi tavsiyeleriniz ilac vermedi ama git gide kötü oluyorum öksürükten uyamıyorum
suscarparimm Irmakayla Bronşit bende oldu olası var zattüre olmuştum ve siyah turpun içini oyup boşalttım altını bi kaç damla deldim bal karabiber boşalttım 1 gün beklettim altına bardak koyup suyu ile bal süzülünce aç karnına her gün içtim 🥰
Mom72626 Irmakayla buhar makinası varsa onu çalıştır canım ben de ilk gebeliğimde senin gibi olmuştum. Ancak aqumentin kullanmıştım. Bir de kara turp aldım dibini delip bal koyup ertesi gün bardağa akan suyuyla beraber içtim balı bittikçe tazeledim 3 gün fln içtim bunu. Sen de dene istersen çok geçmiş olsun